Cudowny i magiczny czas

08:13 Afaryza 24 Komentarzy

Follow my blog with Bloglovin

Hejka, 

Dzisiaj trochę jesiennych obrazków - ale wchodząc tu wiedzieliście, że o tym pewnie będzie mowa.
Dla mnie jesień to magiczna a zarazem niesamowicie inspirująca pora roku i ta notka musiała się tutaj pojawić. Są tysiące powodów dla których uwielbiam jesień, chociaż jest jeden bardzo duży minus - zima jest coraz bliżej... Brrr.
Faktem jest, że to melancholijna pora roku - ciemno, zimno a Ty siedzisz sam w domu, ja to jednak lubię. Często wydaje mi się, że dzięki marazmowi możemy się w niejaki sposób zatrzymać, jednak to zwykle szybko okazuje się złudzeniem, a wtedy zauważam że moje życie nabiera niebezpiecznie szybkiego tempa.


Na dole zostawiam Was z fajnymi nutkami. 























Zobacz również:

24 komentarze:

  1. Cuuudowne są te inspiracje! Jak widać jesień również ma swoje uroki. Zresztą jak każda pora roku :)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.
    _______________________
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem kolorów i możliwości noszenia swetrów jesień jest super :)

      Usuń
  2. piękne, jesienne inspiracje! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne inspiracje :( No niestety zima coraz bliżej :(

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne inspiracje! Uwielbiam takie zdjecia x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też jesień niesamowicie inspiruje!
    cudowna muzyka-kocham te klimaty.
    Ja osobiście cieszę się że zima idzie, a razem z nią swięta, które wręcz uwielbiam
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/2015/11/photo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta całkiem spoko, ale jednak trochę zimno :c
      Bardzo się cieszę, że trafiłam w Twój gust i zapraszam częściej! :D

      Usuń
  6. Uwielbiam jesień z takich samych powodów jak ty, ale fakt coraz bliżej zimy :( świetne inspiracje! :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie tak jak piszesz - jesień jest jedną wielką melancholią, jednak ja uwielbiam ten klimat, który jest jednocześnie największą weną i skłania do zatrzymania się, zastanowienia... Gorąca czekolada + długi jesienny wieczór + ciepły koc + ulubiona muzyka = moje ulubione połączenie :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie gorąca czekolada + ciepły koc + ulubiona muzyka to bardzo dobre połączenie, ale nie przez ponad 3 miesiące...

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Świetne inspiracje
    http://kavax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jesień, kocham swetry i jestem uzależniona od gorącej herbaty.. cudowne inspiracje, pozdrawiam kochana i zapraszam ;*

    www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwilebiam inspiracje, ja ich szukam na Tumblr ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki takim obrazkom jesień od razu staje się przyjemniejsza :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń